Go To Site
השירות מסייע לך לבצע מעקב על פעילות חשבונך
ומאפשר לך ליהנות מגישה נוחה למידע זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
תוך הקפדה על יישום הנחיות אבטחת מידע בהתאם להוראות החוק ובמטרה להגן על המידע הקיים במערכותינו ועל פרטיותך. אבטחת המידע הינו נושא בעל חשיבות מרכזית.
אנו משקיעים משאבים רבים, הן טכנולוגיים והן אנושיים, כדי לשמור על סודיות פרטיך ונתוניך הפיננסים.

להלן מספר דוגמאות לצעדים שנקטנו, כדי לאפשר לך גלישה בטוחה בשירות:
  • 5 ניסיונות כניסה שגויים למערכת יגרמו לחסימת כניסתך, מטעמי סודיות ואבטחת מידע.
  • אם לא התבצעה פעילות בשירות במשך מספר דקות, תנותק אוטומטית, כדי למנוע פעילות לא מורשית בחשבונותיך.
  • אם לא נכנסת לחשבונך במהלך חצי שנה רצופה, יחסם חשבונך ותצטרך להנפיק סיסמה חדשה.
טכנולוגיה מאובטחת:
אנו משתמשים בטכנולוגיה של סביבה מאובטחת ומתקדמת:
  • שרת החברה אינו מתחבר ישירות אל האינטרנט, אלא מבודד ממנו באמצעות מספר שכבות הגנה הכוללות בין השאר מערכת של נתבים, מסננים ופיירוול
  • ובקרה מתמידות על כל ההתקשרויות המתחילות או מסתיימות בין החברה לאינטרנט.
  • התעדכנות שוטפת בהתפתחויות הטכנולוגיות בתחומי התוכנה והחומרה, כדי לספק ללקוחות את ההגנה הטובה ביותר.
אמצעי הגנה אשר מומלץ להתקין על המחשב האישי:
  • תוכנת אנטי-וירוס מעודכנת.
  • תוכנת firewall המפחיתה את הסיכוי לחדירה בלתי מורשית למחשב.
  • תוכנה לאיתור תוכנות "ריגול" כדי לשמור על פרטיותך.
להלן דגשים בנושא אבטחת מידע שתוכל לאכוף בעצמך:
  • עם כניסתך לאזור האישי, תקבל חיווי בדמות מנעול/מפתח בשורת הכתובת (URL) המעיד כי הנך גולש באתר מאובטח.
  • מילוי פרטי הכניסה לחשבון בעמוד הראשי, ובמהלך הגלישה בדפי הנתונים האישיים, יש לוודא ששורת הכתובת מתחילה במילה: //HTTPS ובמקום במילה: // HTTP (תוספת באותה S בסוף משמעותה secure).
  • עם סיום הגלישה, יש ללחוץ על כפתור ה"יציאה", הנמצא בצדו השמאלי העליון של המסך. יציאה מהשירות תמנע מאנשים אחרים גישה לחשבונך.
  • לאחר הצטרפות ראשונית או לאחר שחזור הסיסמא עלייך להחליף את הסיסמא.
  • שתשלח אלייך, לאחר הצטרפות ראשונית או לאחר שחזור הסיסמא, הינה סיסמא זמנית ותקפה למשך 30 יום בלבד כדי להגן על פרטיותך. לאחר כניסה ראשונה לשירות באמצעות סיסמא זו- תתבקש להחליף את הסיסמא.
  • מומלץ להימנע מבחירת סיסמה קלה לניחוש או להעתקה.
  • בעת כניסתך לשירות, חשוב לוודא שמסך המחשב אינו גלוי לאנשים אחרים.
  • יש להימנע משמירת הסיסמה בצמוד לקוד המשתמש, ליד המחשב או במקום שיקל על אחרים למצוא אותה.
  • יש להימנע משמירת קוד המשתמש והסיסמה בקבצים במחשב האישי או במקום הנגיש לאחרים.
גלישה בטוחה ונעימה!
כל האמור לעיל אין בו כדי לגרוע מאחריות כלשהי המוטלת על המשתמש.
ט.ל.ח
<%--
      אבטחת מידע- המדריך לגלישה בטוחה.

שירות " " מסייע לך לבצע מעקב על פעילות חשבונך, ומאפשר לך להנות מגישה למידע נוח וזמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
כדי לאפשר לך גלישה בטוחה ושקטה להלן הנחיותינו:

כללי גלישה בטוחה
כדי ליהנות מיתרונות השירות תוך גלישה בטוחה, אנו ממליצים לך לפעול על פי הכללים הבאים:

כניסה לשירות
  • לצורך כניסה לחשבון, יש להקליק על הקישור "כניסה לחשבונך". זהו מסך הכניסה למערכת. אין להיכנס לחשבון שלך באמצעות קישורים המועברים בהודעות דואר אלקטרוני.
  • במסך הכניסה תתבקש/י להזין את קוד המשתמש שלך, מס ת.ז. והסיסמה. בכניסתך הראשונה תתבקש/י להחליף את הסיסמה הראשונית שנשלחה אלייך בדואר, בסיסמה אישית שתיבחר על ידך. לתשומת לבך: הסיסמה הראשונית שקיבלת תקפה ל-30 יום בלבד מרגע הגשת הבקשה.
  • בעת מילוי פרטי הכניסה לחשבון בעמוד הראשי, ובמהלך הגלישה בדפי הנתונים האישיים, יש לוודא ששורת הכתובת מתחילה במילה ://HTTPS ולא:// HTTP (s=secure). הדבר מצביע על כך שנשמרת סודיות הנתונים העוברים ממחשבך לאתר החברה המנהלת.
  • בכל כניסה לשירות יצוין בראש העמוד מועד כניסתך האחרון לשירות. כך תוכל/י לוודא כי לא נעשתה כניסה לחשבונך, ללא ידיעתך.
יציאה מהשירות
  • עם סיום הגלישה, יש ללחוץ על כפתור היציאה, הנמצא בצדו השמאלי העליון של המסך. יציאה מהשירות תמנע מאנשים אחרים גישה לחשבונך.
מומלץ להיכנס לשירות " " אחת לחודש, כדי לעקוב אחר הפעילות בחשבונך.
  • יש להימנע מבחירת סיסמה קלה לשיחזור או להעתקה.
  • אין לעשות שימוש ברצף אותיות או ספרות, דוגמת: 12345678 או abcdefghi.
  • רצוי שהסיסמה לא תכיל את פרטיך האישיים: שם פרטי, שם משפחה, תאריך יום הולדת, מספר תעודת זהות, מספר חשבון בנק וכדומה. מומלץ להחליף ולעדכן את הסיסמה לעתים קרובות.
  • בעת כניסתך לשירות, חשוב לוודא שמסך המחשב אינו גלוי לאנשים אחרים.
  • אין להחזיק את הסיסמה בצמוד לקוד המשתמש, ליד המחשב או במקום שיקל על אחרים למצוא אותה.
  • יש להימנע משמירת קוד המשתמש והסיסמה בקבצים שבמחשב האישי.
  • אין לאפשר לדפדפן לשמור סיסמאות באופן אוטומטי.
אין לגלות את הסיסמה האישית לאיש! נציגי החברה לא יבקשו ממך באופן יזום לציין בטלפון או בדוא"ל את קוד המשתמש שלך או את סיסמתך האישית. אם התבקשת לעשות כן על ידי גורם כלשהו, יש לסרב ולדווח על כך מיידית למוקד שירות הלקוחות של " ", בטלפון:
ובדואר אלקטרוני: .

שכחת את סיסמתך?
כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על הקישור "נחסמתי / שכחתי סיסמה?" המופיע בעמוד הכניסה לשירות האינטרנט של " "
  • יש לעקוב אחר ההנחיות במסך.
  • לאחר השלמת התהליך תשלח אליך בדואר, סיסמה ראשונית חדשה.
שלושה אמצעי הגנה על המחשב האישי מומלצים:
  • תוכנת אנטי-וירוס מעודכנת.
  • תוכנת firewall המפחיתה את הסיכוי לחדירה בלתי מורשית למחשב.
  • תוכנה לאיתור תוכנות "ריגול" כדי לשמור על פרטיותך.
במידה ומותקנת במחשב תוכנת שיתוף קבצים דוגמת Kazza או eMule, יש לוודא כי אינך שומר/ת מסמכים המכילים פרטים אישיים (קוד משתמש, מס ת.ז., סיסמה וכו) על גבי קובץ במחשב.

אנו מגנים על עצמנו – למענך

<%-- <%--"ב ":
  • בכל כניסה לשירות, עליך לציין את קוד המשתמש שלך, סיסמתך הסודית ומספר תעודת הזהות שלך, לצורך אימות נתונים.
  • 5 ניסיונות כניסה שגויים למערכת יגרמו לחסימת כניסתך, מטעמי סודיות ואבטחת מידע.
  • אם לא התבצעה פעילות בשירות במשך מספר דקות, ינותק הקשר עם המערכת, כדי למנוע פעילות לא מורשית בחשבונותיך.
  • אם לא נכנסת לחשבונך במהלך חצי שנה רצופה, יחסם חשבונך ותצטרך להנפיק סיסמה חדשה.
הצפנה
התקשורת בין הדפדפן שלך לבין שרת החברה מוצפנת ומאובטחת בשיטות הצפנה חדישות ומחמירות, ובאמצעות מנגנוני הצפנה המהווים תקנים לנושאי הצפנת מידע בעולם האינטרנט. יצירת הקשר המאובטח מונעת מהמידע המועבר להיחשף לעיני גולשים אחרים באינטרנט. בעת גלישה למסך הכניסה (login) של שירות " ", ובעת השימוש בשירות, עליך לוודא כי בתחתית חלון הדפדפן שלך מופיע סמל המנעול כשהוא סגור. סימן זה מעיד כי הנתונים המועברים ממחשבך לשרת החברה מוצפנים. חשוב מאוד לבדוק את סימן המנעול כבר בדף הכניסה לשירות, ולא רק לאחר הכניסה אליו!
בדפדפן מסוג "אקספלורר" ייראה המנעול כך:
בדפדפן של "נטסקייפ" ייראה המנעול כך:

אבטחת שרת
משתמש בטכנולוגיה של סביבה מאובטחת מתקדמת:
  • שרת החברה אינו מתחבר ישירות אל האינטרנט, אלא מבודד ממנו באמצעות מספר שכבות הגנה הכוללות בין השאר מערכת של נתבים, מסננים ו- Firewall.
  • השגחה ובקרה מתמידות על כל ההתקשרויות המתחילות או מסתיימות בין החברה לאינטרנט.
  • התעדכנות שוטפת בהתפתחויות הטכנולוגיות בתחומי התוכנה והחומרה, כדי לספק ללקוחות את ההגנה הטובה ביותר.
מוקד תמיכה לשירותך

<%-- באפשרותך לקבל מענה בכל הקשור לשירות " ", באמצעות מוקד התמיכה בכל שאלה, תקלה או בעיה, אנו עומדים לשירותך במוקד שירות הלקוחות של " "בטלפון
גלישה בטוחה ונעימה!
באפשרותך לקבל מענה בכל הקשור לשירות " ", באמצעות מוקד התמיכה בכל שאלה, תקלה או בעיה, אנו עומדים לשירותך במוקד שירות הלקוחות של " " בטלפון  ובדואר אלקטרוני: .
גלישה בטוחה ונעימה!

כל האמור לעיל אין בו כדי לגרוע מאחריות כלשהי המוטלת על המשתמש .
--%>