Go To Site
שירות אינפיניטי השתלמות וגמל אינפו מציג מידע אודות חשבונות קופות גמל וקרנות השתלמות
אשר מתופעלים על ידי אינפיניטי שרותי חברה מנהלת גמל בע"מ.
ההצטרפות לשירות זה אינה כרוכה בתשלום!


מי רשאי להצטרף לשירות?
כל עמית/ה בחברתנו ובתנאי שקיימת יתרה בחשבונך בתום החודש האחרון.
מתי רשאי להצטרף?
עמית חדש בקופת גמל או בקרן השתלמות רשאי להצטרף לשירות, לראשונה, החל מ- 20 לחודש העוקב לחודש שבו התקבלה יתרה לראשונה באחד מהחשבונות על שמו (לדוגמא: בתאריך 30 לפברואר קיימת יתרה בחשבונך לראשונה, תהא רשאי להצטרף החל מיום ה 20 למרץ ובכל עת לאחר מכן).
איך מצטרפים?
קל, מהיר ופשוט! כדי להצטרף לשירות, עלייך להגיש בקשת הצטרפות בשלושה שלבים פשוטים:
  • אימות ראשוני >>
  • מילוי פרטים >>
  • סיום וכניסה >>

בסיום התהליך יונפק לך שם משתמש וסיסמא:
שם המשתמש- יישלח לכתובת הדוא"ל שלך וגם יופיע על גבי המסך (ניתן להדפיס את הקוד ישירות ממסך זה).
סיסמא- תשלח אלייך לנייד המעודכן במערכותינו. במידה ולא עדכנת נייד בחברתנו מעולם- יהא עלייך לציין זאת בתהליך ההצטרפות תוך ציון מספר טלפון חלופי שבאמצעותו ניצור עימך קשר למסירת הסיסמא.
יש להקפיד על שמירת נתונים אלה בסודיות, במקום בו אין לאחרים גישה לנתונים אלה. למידע נוסף בנושא אבטחת מידע ושמירה על פרטיותך- . לחץ כאן
כעת באפשרותך לבצע כניסה למערכת ולהנות מיתרונות השירות!
--חסר לינק - לחצ/י כאן על מנת להצטרף
חשוב לדעת!
  • הסיסמה הראשונית תקפה ל-30 יום בלבד מרגע הגשת הבקשה, ועליך להיכנס לשירות תוך פרק זמן זה ולהחליפה לסיסמא אחרת
  • מטעמי אבטחת מידע, במידה ולא נעשה שימוש בסיסמה זו תוך 30 יום, כניסתך למערכת תיחסם ויהיה עלייך להגיש בקשת שחזור שם משתמש/סיסמא באמצעות לחיצה על קישור: "נחסמתי/שכחתי סיסמה
  • במידה וחלפו 180 יום ולא הוחלפה הסיסמה ביוזמתך, תידרש להחליף את סיסמתך
  • האמור לעיל מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אולם, הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה.



<%-- עם הצטרפותך, לשירות האינטרנט , אנו ממליצים לעיין במידע שבעמוד זה. בכל כניסה לשירות, יש לוודא שהכתובת המופיעה בדפדפן שברשותך היא: יש לוודא כי המנעול/מפתח המופיע בתחתית חלון הדפדפן שברשותך שלם, כך פעילותך מאובטחת.

באפשרותך ליהנות משירותי , על ידי הצטרפות לשירות ישירות באתר .

בעת הצטרפות לשירותי חשוב לדעת:
  • ההצטרפות הינה לקבלת שירותי מידע בלבד: צפייה במידע כולל אודות חשבונותיך,ובכלל זה הפקדות ,משיכות, יתרות וכו.
  • המידע מתעדכן אחת בחודש: עדכון האתר נעשה בתום שיערוך הכספים החודשי והחישובים בקופות.
לתשומת לבך: בסיום תהליך ההצטרפות לשירות יוצג בפנייך על המסך קוד משתמש קבוע (שלא ניתן לשינוי) והסיסמה הראשונית תשלח אליך בדואר תוך 7 ימי עסקים . סיסמה זו תקפה ל-30 יום בלבד, ובכניסתך הראשונה לשירות תתבקש/י להחליפה לסיסמה אישית.
כניסה באמצעות הסיסמא הראשונית לאחר 30 יום לא תתאפשר ותחייב ביצוע של תהליך הצטרפות מחדש.

קוד המשתמש בצירוף הסיסמה האישית ומספר תעודת הזהות יאפשרו לך כניסה לשירות. מכאן ואילך תוכל/י לצפות בחשבונות קופות הגמל שלך המנוהלים ע""י .

לאחר הצטרפות:
  • בסיומו של תהליך ההצטרפות , נספק לך את קוד המשתמש האישי שלך.
  • מטעמי אבטחת מידע, הסיסמה הראשונית תישלח אליך בדואר.
  • קוד המשתמש בצירוף הסיסמה האישית ומספר ת.ז יאפשרו את כניסתך לשירות.


כניסה לשירות האינטרנט – :
יש להקליד את הפרטים הבאים:
  1. סיסמה ראשונית שהיא הסיסמה שנשלחה אלייך בדואר.
  2. קוד משתמש ייחודי הוא הקוד שהונפק לך בעת הצטרפותך ל.
  3. מספר תעודת הזהות כפי שמופיע בתעודת הזהות שלך.
  • במידה וזו כניסתך הראשונה לשירות תידרש להחליף את סיסמתך הראשונית. לאחר מסך הכניסה לשירות והקלדת הנתונים יופיע מסך שינוי סיסמה.
    במסך זה יש להקיש-
    1. סיסמה ראשונית שהיא הסיסמה שנשלחה אלייך בדואר.
    2. סיסמה חוקית חדשה .
    3. אימות הסיסמה החדשה .
  • סיסמה חוקית מוגדרת ע"פ הקריטריונים הבאים:
    • סיסמה הבנויה מ-6 תווים חוקיים לפחות אך לא יותר מ-10 .
    • תווים חוקיים הם 0-9 ,a-z (מקף הוא תו לא חוקי).
    • לפחות תו אחד שהוא ספרה 0-9.
    • לפחות תו אחד שהוא אות לועזית a-z.
חשוב לדעת!
  • יש להמנע מבחירת סיסמא קלה לשיחזור או להעתקה או הכוללים פרטים אישיים כגון שם פרטי,תאריך לידה וכדומה.
  • תווים עוקבים או תווים אשר חוזרים על עצמם אינם חוקיים – 1234a ,abcd1 , 11ff33 , aa22cc לא חוקי!!!
  • לא ניתן להקליד סיסמה אשר השתמשת בה באחת משלוש החלפות הסיסמה הקודמות.
כלומר אם בעבר סיסמותיך היו-
  1. a2sdfg13
  2. 8werty58
  3. qwsaz9y
וכעת התבקשת להחליף סיסמה, סיסמתך כיום לא יכולה להיות אחת משלוש אלו אלא סיסמה חדשה כגון - lpoki48q.

החלפת סיסמה
  • לאחר שבצעת כניסה ראשונה לשירות ובחרת סיסמה אישית, יש להחליפה מעת לעת.
  • במידה וחלפו 180 יום ולא הוחלפה הסיסמה ביוזמתך תידרש להחליף את סיסמתך.
  • לא תתאפשר צפייה בחשבונותייך ללא החלפת הסיסמה.
שכחת או נחסמה סיסמתך?

יש להנפיק סיסמה חדשה באתר. להנפקת סיסמה יש לבצע את הפעולות הבאות:<%--

:

--%> <%--
  1. לחץ על הקישור " נחסמתי / שכחתי סיסמה?" המופיע בעמוד הכניסה לשירות האינטרנט של .
  2. עקוב אחר ההנחיות במסך.

לאחר השלמת התהליך, סיסמה חדשה תגיע אליך בדואר תוך 7 ימי עסקים.


הדרישות הטכניות של המערכת:
  • ניתן להשתמש בדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר 5.5 ומעלה, ורמת ההצפנה הנדרשת הינה 128 ביט. ניתן גם להשתמש בדפדפן נטסקייפ מגירסה 7 ומעלה, ובדפדפן מוזילה פיירפוקס (בדפדפנים אלה ייתכן שהאתר יפעל באופן חלקי).
  • הגדרות התצוגה הרצויות לשם צפייה וביצוע פעולות במערכת הן הפרדה (רזולוציה) של 1024*768.
לתשומת לבך:
עם סיום הגלישה, יש ללחוץ על כפתור היציאה הנמצא בצדו השמאלי העליון של המסך. יציאה מהשירות תמנע מאנשים אחרים גישה לחשבונך ותאפשר לך גישה נוחה ומסודרת לאתר גם בפעם הבאה.

הצטרפת? ברכותינו!
לפני כניסתך הראשונה אנו ממליצים לצפות במדריך לגלישה בטוחה ב הנמצא תחת אייקון אבטחת מידע. באפשרותך לקבל מענה בכל הקשור לשירות באמצעות מוקד התמיכה בטלפון   או באמצעות המייל: --%>